Monday 18 August 2014

Bengkel Cat Air (Watercolor) Kolej MARA Seremban 2014

Terima kasih Encik Rudi Hakimi atas jemputan yang besar ni. Sebelum ni saya pernah ajar untuk peserta yang kurang daripada 20 orang, tetapi di KMS saya telah diberi 2 sesi iaitu sesi pertama kepada seluruh pelajar KMS pada sesi pagi dan sesi kedua kepada pelajar Visual Art seramai 30 pelajar. Terima kasih juga Puan Siti, Ketua Program IB yang sudi datang untuk mendengar tips dan pengalaman saya dalam seni cat air dan seterusnya bersama kami melihat demo cat air yang saya berikan.


 Warga KMS




 Berkongsi tips dan pengalaman


 Memulakan demo cat air






 Perkongsian tips...


 Hasil live demo dihadiahkan kepada pihak kolej, Puan Siti. Lukisan belakang tu (projektor) adalah lukisan cat air pertama saya pada Jun 2012 >_< hehehe


 After 45min break, terus ke studio visual arts untuk sesi bersama pelajar, pun buat live demo




 Cenderahati daripada wakil pelajar, terima kasih




Hasil karya yang akan diletakkan di studio ini...


JUMPA LAGI...

No comments:

Post a Comment